Prekių katalogas

Techninis aptarnavimas

  •  

    Jeigu norite kreiptis dėl garantinio aptarnavimo, pirmiausia reikia kreiptis elektroniniu paštu servisas@kinderplanet.lt

    Atkreipkite dėmesį, kad kreipimosi metu būtina nurodyti pikrėjo vardą, pavardę, telefono numerį, prisegti pirkimo dokumentus, tiksliai apibūdinti problemą, bei pridėti prekės nuotraukas. Su Jumis susisieks atsakingas asmuo ir tik tada informuos ar prekę reikia pristatyti į parduotuvę.

    Dėmesio: Pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius teisės aktus, garantija galioja tik asmeniui tiesiogiai pirkusiam prekes iš pardavėjo!

    Garantija nėra taikoma:

    prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
    prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
    prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
    prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
    prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;***
    kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
    jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
    jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
    gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
    susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
    autokėdučių bei vežimų medžiagos nusidėvėjimui, blukimui;
    jei prekė buvo naudojama ne pagal vartotojo instrukciją.

    Tel.+37060012205